piątek, 13 marca 2015

Świadkowie


Wybór świadków jest bardzo ważną kwestią, i z pewnością wymaga chwili zastanowienia. Zgodnie z naszą polską tradycją najczęściej wybieranymi na świadka kandydatami są osoby z najbliższej rodziny, np. siostra, brat, brat cioteczny czy wujek. Najczęściej także w tej roli spotyka się kobietę ze strony pani młodej oraz mężczyznę ze strony pana młodego. A przynajmniej było tak jeszcze do niedawna.

Dziś coraz częściej pary podczas rozważają kandydaturę osób na świadków pod innymi kątami. Wszyscy chyba chcielibyśmy, aby świadkami naszej najważniejszej przysięgi były osoby faktycznie nam bliskie. Takie, które bardzo dobrze znamy, którym ufamy i którzy są dla nas faktycznie jak rodzina. Coraz częściej możemy także spotkać się ze znanym nam dotychczas głównie z amerykańskich filmów modelem, w którym panna młoda ma swoje druhny, a pan młody drużbę.


Nie ulega wątpliwości, że podczas uroczystości ślubnej trzeba panować dosłownie nad wszystkim.... dlatego wydaje się, że co więcej głów, to nie jedna - dlaczego by z takiej opcji nie skorzystać? Poza tym...jest to okazja aby wybrać dla pań piękne wspólne sukienki :)

Specjalnie dla was kilka sukienkowych inspiracji.. jaką paletę kolorystyczną wy byście wybrały?

(źródło:@NickMKE)

(źródło: @NickMKE)
(źródło: Davis Photography)
(źródło: outreachr.com)
(źródło: Peter) 
(źródło: Robert Ramirez) 
(źródło: Alexander Marie Guillemin)
(źródło: micadew)
(źródło: outreachr.com)
(źródło: Alexander Marie Guillemin)
(źródło: Jenny Williams)
(źródło: Alexander Marie Guillemin)
(źródło: Justin Taylor)
(źródło:Corey Balazowich) 
(źródło: El Ronzo)
(źródło: Eva Rinaldi)

(źródło: outreachr.com)
(źródło: Ashley)
(źródło: Brooke Anderson) 
(źródło: Brent Schumacher)
(źródło; Javcon117*)
(źródło: Andy Rogers)
(źródło: micadew)
(źródło: Adam Woodrow) 
(źródło: Timothy Marsee)
(źródło: Ruby Lane Photography) 
(źródło: 金娜 Kim S)
(źródło: Jodie Wilson)
(źródło: Jodie Wilson)
(źródło: Mighty June)
(źródło: ididjeridoo)
(źródło: latteda)
(źródło: John Mayer)
(źródło: Kevin McManus)
(źródło: Alexander Marie Guillemin)
(źródło: kate hiscock)
(źródło: University of Salford Press Office)
(źródło: Jessica Branstetter)

Więcej sukienkowych inspiracji jak zawsze na pinterest :)



4 komentarze:

  1. mi do ślubu jeszcze daleko ale polecę Twą stronkę mojej koleżance co się hajta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na weselu wszyscy jakby się zmówili i poubierali się w czerń i czerwień. Nawet moje przyjaciółki najbliższe postawiły na czarne sukienki z czerwonymi dodatkami. Moja suknia natomiast była biała z przepiękną szarfą w kolorze pudrowego różu, i gdybym się zdecydowała na tabun druhen, to chyba chciałabym je widzieć właśnie w kolorze tej mojej szarfy. Matko.... ależ się tu u Ciebie rozmarzyłam!!! Ślub wspominam cudnie, dzięki Twojemu blogowi mogę wracać do tych wspaniałych chwil... :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że szczególnie w Polsce panie bardzo lubią te kolory, choć uważam także, że czarne, lekkie sukienki z fajnymi dodatkami również mogą zrobić niezłe wrażenie. Ale pudrowy róż.... jestem na tak! Jestem absolutnie zakochana w tym kolorze i sądzę, że prezentuje się w klimacie ślubnym bardzo elegancko, a przy okazji tak dziewczęco....:)
      Bardzo mi miło, że dzięki mojemu wpisowi powróciłaś do wspaniałych wspomnień :)

      Usuń